Kiss from a Rose

Så nu känner man sej riktigt duktig som inte har glömt bort detta redan ^^


Idag har det inte hänt så jävla mycket. Mest soft faktist.
Riktigt härligt va det att vakna imorse, har sovit så jävla gott inatt :)
Brukar inte tycka att det är härligt att vakna utan brukar bara vilja sova mera.
visserligen ville jag sova mer men det va inte som vanligt ^^


Mitt liv ser rätt okej ut för tillfället, Lite för lite röjj bara :P
Haha ja det skulle vart något.. ett sommar röjj!
Men det är  nedräkning på det sörrö, "bara" 8månder kvar.
Jaja man får inte vara så negativ. Tiden går snabbt när man har roligt.
Så, kan nån se till att jag får lite roligt ?

Annars så är det bara massa förvirrande känslor som ligger i vägen för allting.
Men kan man inte reda ut dom så får dom väll helt enkelt bara ligga där i vägen.
ush, men vad ska man göra..
Det känns inte som att man orkar med massa seriöst prat hit å dit med alla.
Men en sak är ju säker, jag orkar varken me massa seriöst snack eller att ha det såhär.


Btw,  idag är det sluta röka dagen. ush det är hemskt, men man måste ju.
Jag har inte råd och jag vill inte röka längre, för det känns bara så jävla onödigt.
Men men vi får väll se  hurlänge det håller ^^


Pusspuss


You became the light on the dark side of me.
Love remained a drug that's the high and not the pill. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0