Fredag eftermiddag 25/4

Halluuuu

Va så jävla trött igår när jag väll kom hem.
Det var as kul faktiskt.
Men nu tror jag inte att jag vill se ett russin på länge,
Fick lee och vara trevligt igår så att man nästan har träningverk i kinderna idag.
Haha ne inte riktigt kanske. Men slänger in lite bilder.

(Har inte numret till alla på bilderna men är det inte okej så får ni säga till så tar jag bort dom)

   
                  

Jag tycker att alla var jätte duktiga ^^
Erkän att det inte ser ut som jag på bilderna :P
Ser ju ut som värsta.. ehm.. jag vet inte vad ;)
Vi jobbade mellan halv 9 och halv 5 igår.
Vi började med att stressa igenom 200 mackor, sen en snabb frukost och resten av dagen va vi lite allt i allo i köket. Stog i kassan, fyllde på, kokade kaffe, diskade osv.

Roligt roligt :)
Kände att Caterings branshen är något för mig ^^


Idag var jag bara på första lektionen i skolan, religionen.
Har ju ingen svenska idag så jag orkade inte sitta i skolan i hundra år.
Så jag handlade, mötte upp Alex och tobbe, vi drog och åt.
Sen bar det av till Tobbe och fikade.

Kom precis hem, ska göra matte om en stund.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0