Lördag eftermiddag 19/4

Hellu

Var med Alex och jobbade imorses, vilket innebär att jag fick gå upp vid halv 6.
Så är skit trött nu och ska snart lägga mig ner och mysa med min sötnos.
Idag såg vi en trana :)

Försökte faktiskt blogga när jag var uppe och gjorde mackorna i morses men det gick inte,
det har faktiskt inte gått fören nu.
Men riktigt roligt/mysigt va det idag iallafall.

Hann även med en promenix med Läffe i morses.
Va härligt det var att komma ut på morgonen när det typ bara är vi ute,
det är varmt och man ser hur hon njuter i fulla drag där i solens första strålar.


Efter att vi jobbat så åkte vi hem till Alex och tvättade lite bilar.
Tvättade hans jobbar bil och hans grannes bil.

Och nu är vi här hemma hos mig.
Alex bakar kladdkaka och jag latar mig vid datorn.
Ska snart nanna en stund :) Om jag har tur.
Planerna verkade ändras när han tydligen skulle hoppa in i duschen och sen baka.
Haha


Ikväll blir det nog bara soft hemma hos Mammi :)
Skulle nog behövas för det var så längesen.
Vi  skulle egentligen träffat Alex's kompis idag och det var något med någon bil grej.
Men så blir det troligtvis inte nu.
Orkar ärligt talat inte med det nu, är så jävla trött.

-v-

Har faktiskt redan börjat att fundera på vad mitt projekt arbete i trean ska handla om.
Ska nog göra det själv, För då blir det precis som jag vill. haha

Jag har inte en endaste idée, jag brukar ha massor.
Det brukar likom bara ploppa upp en efter en osv.
Jag vill göra något unikt, något som ingen före har gjort.
Men vad i helvete då?
Aja det finns tid att oroa sej för det senare

image82
Ska troligtvis med den här filuren och jobba imorgon igen.

Men nu ska jag blåsa mitt hår eller nått.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0