Lördag kväll (2) 26/4

Jag är så jävla grymt besviken på dig!
Trodde faktiskt att det var nog nu, att du hade tagit dej i kragen och slutat upp med skiten.
Men nej, du svek alla.

Jag litade på dej.
Vet du vilken enorm ansträngning det var för mej?
Vet du hur svårt jag över huvudtaget har att lita på folk?

Ne men det sket du säkert i.

Har du en endaste aning om hur många personer som du svikit?
Alla har fan ställt upp! Du förtjänade inte ens det.

JAG VILL ALDRIG MER SE DEJ!!!
Fattar du!?









Du satt på kåken, va på behandlings hem.
Till vilken nytta?
För bara för att du är så jävla sällskapssjuk så går du tillbaka till ditt jävla ex och börjar supa igen.
Jävla shysst Kenneth.

Kommentarer
Postat av: Bäffs!

=/

2008-04-27 @ 00:13:14
Postat av: Bänäna

:(

2008-04-27 @ 00:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0