Måndag kväll 7/4

VÅREN ÄR SNART HÄR!
säger så pga att dom nu håller på att sopa statiolbacken! Jippie
Det var alltid så när vi va små, dom sopade alltid där dom första vårdagarna.

Det var nästan sommar-stämmning i stan idag också.
Elfsborg möter Aik idag. Det var därför.
Man blir ju på bra humör :)


Jag kände mej tvingad att ta ledigt från skolarbetet nu på kvällen.
Har istället jobbat med min cykel :)
Men egentligen så vill jag inte prata om min cykel. Utan om Alex
Jag vet bara inte vad jag ska skriva..

Hur i helvete ska jag gallra ut alla känslor och tankar?
Hur ska man förklara att något spränger en innifrån på ett bra sätt?


"Man kan bara le när man tänker på er två!!"
Tack för kommentaren, du fick mej att le



Inget sammanhängande inlägg?
Jag är inte heller ihopsatt riktigt idag.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0