Never work on mondays

Gött att blogg funkar igen.
Har varit så otroligt irriterad dom här två dagarna då jag verkligen velat blogga.

Innan jag loggade in så läste jag på den där sidan där man ser uppdateringarna osv.
Läste att det fanns enskilda problem med vissa bloggar, kännde bara;
"Jaha enskilda. fan det kommer inte funka för mej.. typiskt"
Så blev jätte glad när det funkade :)


Vad har hänt dom här 2dagarna då?
Shoppat :) Ena dagen med Marina & andra med Alex.

Första dagen med Majsan hittade jag denna fina klänningen
Ska ta bort axelbanden, tyckte inte att dom va fina.
Men själva klänningen kommer att bli riktigt läcker med leopardisarna eller något.
Funderar faktist på att "styla" den lite. Den har föresten 2stora fickor. Jammie!

Men hittade också denna tubtoppen
Dom sitter så jävla fint. Majs blev också helt kär i dom. Hon säger att hon ska ha alla färger, Personligen vill jag nog bara ha 2 eller 3 ^^ Haha, ja dom e så fina :)

Andra dagen Shoppade jag ju som sakt med Äshkling :)
Då blev det bara ett sånt här linne

Och en ögonskugga då.
Har ioförsej köpt lite små skit också. Sprayfärger, Nelonstrumpor osv.
Men det orkar jag ju inte ta kort på :P

På tal om sprayfärger..

Min cykel är snart klar :D YES!
Jag saknar att cykla, det är så jävla najs.

Igår sprayade vi själva cykeln. Ska bara slipa paket hållaren & skärmen.
Skärmen ska vi spraya vit och sen ska vi lägga på mina gamla nätstrumpbyxor och sen spraya rosa.

Idéen uppfanns igår av Frits då jag hade på mej det och han fick en sån jävla lust att spraya på mitt ben för att se mönstret.

Vilket blev as coolt så vi bestämmsde för att göra det på skärmen också
Enda problemet som är nu att ena mitt ben är helt rööösa ;D


Igår köpte vi också 3st nya bäbisar :)

Dom är rätt så livliga om man jämför med dom gamla slöhögarna som bara flyter omkring & käkar. ^^
Här är dom i sin "barnvakts balja".
Vi har ju alltid haft svart sand i för att det är så jävla snyggt. Men igår hittade vi en lite ljusare sand som typ är röd, vit, brun osv. som vi bestämde oss för att köpa istället. Så nu medans jag bloggar så fixar Alex det :)
Gött att slippa byta för det är så jobbigt att tvätta och koka allt.

När han började att ta fram den nya sanden som vi hade ställt under akvariumet så såg han att en av dom nya hade rymmt, Mammsen sa att hon hade sätt en av som klättra som fan igår också.
Den låg iallafall där ihoprullad helt dammig / katthårig under en påse. Stackarn..

Funderar även på att göra oss av med grodorna. 3st har ju dött och jag tycker inte om dom så mycket..


Fick också ett par fina solglasögon av honom idag :)

Det är typ pilotbrillor med en "stenrand" ovanpå. Aja, lättare att visa;
Riktigt fina tycker jag.

Nesh nu är Alex klar med akvariumet så det är väll dax att plugga.
I cant wait! .. noooot!

Jag får skylla mej själv som inte pluggade i 1an.



Arbetssätt & Lärande + Datorkunskap here i come!
Puss

Kommentarer
Postat av: Bäffs!

Ja va med när du fick brillorna dem var fina =P

2008-04-01 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0