Onsdag eftermiddag 23/4

Nationella idag gick skitbra.
Trodde faktiskt inte att det skulle de,
Speciellt inte när jag var på ett sånt pissigt humör imorses.

Tog bara 2timmar, och i dom timmarna ingick massa tjöt från lärare och en rast.
Trodde faktiskt att det bara skulle ta 1timme, det minsta man kunde sitta.

Efter nationella gick jag och Emmy till mammis jobb, Alex kom också dit
och sen gick vi lite i stan.

Påvägen hem plockade Alex en buket med blommor till mig :)
  ur gullig är han :)

Och nu sitter vi här, ska byta från mjukis till klänning, ta min mattebok och hund och sen gå till honom.
Vi ska promenixa me Lady och ceasar och sen till gården för att åka och handla till seniordagarna imorgon.
Vilket jag ska hjälpa till med.
Undrar hur dom skulle klara sej utan oss ;) Haha eller va säger du Madde?

Ne nu ska ja kilavippen

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0