Onsdag eftermiddag 30/4

Helluuu

Va helt jävla utpumpad igår kväll.
Orkade inte skriva och jag fick vara glad att jag kom till sängen.

Gårdagen slutade bra igår iallafall, älskar att somna i din famn sötnos :)
Jag och Alex hjälpte Linda igår att köra hem brädor.
Hon ska bygga om på sin balkong, såg även hur hon hade gjort om hemma.
Målat, möblat osv. Det va assnyggt. Märks att hon är släkt med mig ;) haha

Gick en ny mobil av Alex också :)
Lite av en överaskning faktiskt, Det va en Nokia 2760

image113
Tack än en gång älskling!

Idag va jag bara i skolan runt en timme, Hade lite lektion och utvecklingssamtal.
Samma gamla bullshit som vanligt, "vi har alltid trott på dig Vivi"
Haha tss, har dom inte. Dom ville ju för i helvete inte ens ha kvar mej!

Men i allafall så efter det drog jag och Jonas till stan.
Jävligt roligt va det men honom, som vanligt då.
Köpte tre stycken kulor till min tungpiercing. röd, vit och en diamant med rosa i.
Träffa Alex efter det och nu är vi här.

Ska ta hunden och gå hem till Alex nu.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0