Onsdag kväll 16/4

Fastnade med tungpiercingen så den svullnade upp som fan innan.
Kunde knappt prata och hade skit ont.
Typiskt, jag som trodde att jag hade sluppit det. men men.
Nu är det bättre i allafall.


Hittade en asfin bh nyss på hm's hemsida.
Det  va en sån utan axelband
som hade en silikonrand runtom så att den skulle sitta extra bra.
Fan vad jag skulle behöva en sån. jag som älskar Korsetter, tubtoppar osv.

Men snål som jag är så orkar jag inte betala massor av skit för att få hem den.
Frakt avgift på 50 osv.
Får hoppas på att den finns i stan eller knalleland, ska kika imorgon
.

Ne nu orkar jag inte ligga här längre.
Måste ut och röra på mej nu när min sötnos är hemma och pluggar :/
Saknar alltid dej.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0