Onsdag morgon 16/4

Ååååh va härligt det är att sova länge.

Den minimala svullnaden som va på min tunga har gått ner helt nu.
Staven känns aplång, måste ju finnas mindre läkstavar?
om inget krånglar på några dagar så går jag dit och frågar om jag får byta till en kortare läkestav.
egentligen får man ju inte byta på 2-3 veckor men detta går fan inte.
Det känns inte ens som att den är nytagen utan som att den alltid suttit där.

Härligt att slippa massa krångel :)


Skit härligt väder är det ute. Solen har inte nått riktigt till min balkong ännu.
Så i den kalla skuggan är det 6plus. klockan halv 9 på mörren.
Ser ut som en bra dag ^^
Dom vit/svarta leopardisarna åker nog på, tillsammans med en svart klänning.


Ne nu måste jag pallra mig upp.
Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0