Söndag eftermiddag 13/4

Grattis mej sjäv 18 år!

En snabb genomgång av gårdagen.
Lurade i Alex att jag skulle göra Slingor i hans hår,

Tre stegs förvanlig.
Slingor -> Iordningsgörandes av hår -> Klar, Wóla!

Slänger in ett fint kort på min bror och Alex
image66 snobbz *host* xD

Gårkvällen var annars kanon bra!
Tack alla som hjälpte till att göra den as bra :)
Tänkte slänga upp bilderna från igår på bilddagboken.
burny.bilddagboken.se


Orkar faktiskt inte redogöra för hela kvällen. men den va superb!
Fina presenter fick man också.


Det va lite av dom, fick jätte fina blommor, en tungpiercing + smycke, ett besök hos frissan och får göra precis vad jag vill där. osv.
Aldrig fått så bra, tänk bara frissa besöket. Obegränsat!
Så nu ska jag få det blont och sen funderar jag på att klippa det  typ page :P
Halva datorn! fått så mycket användning för den.
Det urläckra halsbandet där uppe.
Tatueringen! *wieeeee*
Tungpiercingen! Alltid velat ha!
Osv. Bra inkasserat! ;)

 
Funderar på att åka och köpa lite tårta ändå..
Bjuda hem alla och bara tjöta, fast jag mår så dåligt.

Hur gött var det inte igår då?
Kändes som att det var förra veckan eller något som vi satt och söp som vi gjorde igår.
Fast det i själva verket va år sen. Älskar er sötnosar :)


Ne nu ska jag lägga upp bilder och sen ringa runt om jag orkar!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0