Tisdag eftermiddag 8/4

Helluuu

Sitter här och tar en pause ifrån, ja vad? puggandet kanske?
Massor av matte och arbetssätt & lärande idag.

Har hållt på med matten i nästan tre timmar nu.
duktig är jag :)
Men helt ärligt så orkar jag inte mer av den nu.
Ska ta och spela lite på min gitarrläxa nu medans jag väntar på min veg rulle. Jamie
Sen ska jag till gården och läsa på mitt arbetssätt och lärande prov.
Det är fan asfint väder ute, jag ligger inne och pluggar.
Nu har jag fått nog.

Imorgon är nog iallafall den jobbiga veckan över och sen har jag bara matten kvar. gött.
Men ska nog börja plugga till mitt datakunskapsprov snart också,
Måste ju passa på medans jag ändå inte har något annat prov.

Ska göra om mitt "schema" lite sen också. gött!

Nu ska ja spela :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0