Tisdag kväll 22/4

Jävlar vilken skoldag jag har haft.
Gympan - åkte inlines, vilket jag tillslut fick kläm på men lektionen va ju så jävla onödig.
Sen ett långt hål som är hur drygt som helst, som jag blir helt cp på.
Efter det en svenska lektion på 1,5h som jag redovisade dom första 5minuterna på och resten mer eller mindre bara satt av, hade fan inget att göra så plockade fram min religion.
Sen lunchrast med världens äkligaste mat och den rasten va ju också väldigt nödvändigt att jag satt och väntade ut då jag inte fick kommer in på sista lektionen. vansinig blir man.

Jag blir totalt jävla cepe på skiten.

Och resten av dagen har också vart jävla cepe.
Inte ett endaste matte tal räknat, fan.
Får väll sätta mig och några timmar imorgon innan vi åker till allmans och handlar innan senior dagarna..
Måste fan komma ihåg att köpa en gradskiva efter skolan.
Vilken jag bara ska gå till för att ha nationella. Gött.

Fan hade jag inte haft nationella imorgon så hade jag dragit och supit på Rya åsar med alla andra.
Det hade varit så jävla najs. Fan vill verkligen, men skolan går före.

Annars idag har vi haft vernessage (eller hur fan det stavas)


Känner att jag behöver ha dagens tre bästa.
1. Vakna brevid Alex.
Alltid lika tryggt och rogivande.

2. Att komma iväg en stund till gården.
Härligt va de att träffa alla.

3. Att mamma kom till vernessagen
Alltid lika trevligt att umgås med henne.


Ne nu måste jag ringa Alex.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0