Torsdag eftermiddag 16/4

hellu

Försov mej i morses :( ush.
Fick rusha till skolan på tio minuter för att vi hade det jävla stora idrottsprovet.
Riktigt bra gick det men fan..

Idag va det också sista dagen på norrby.
Skit skönt men ändå lite tråkigt.
Det va så jävla gött för att torsdagarna blev korta då.
Plus att det ändå va rätt givande.
Vi slog ihop 4prna och 5orna och körde blandade lag på brännboll.


Fick även veta idag att jag blir av med mitt jobb.
Fyfan. taskig anledning tycker jag.
Och nej jag kommer inte ta tillbaka det när dom vill de.
Om jag inte får en jävla bra anledning/erbjudande.
Så nu blir jag arbetslös efter april.
Ska se om jag kan få något annat av min riktiga chef.

Eller så vill jag jobba på Ica.
Är faktiskt assugen på det.
Men jag är så kass på att skriva CV.
Har hållt på med ett as länge.
jaja får kolla över de sen,

Har inte tid att blogga mer nu för måste till gården för vi ska åka och handla på allmans.
Vi ska nämligen baka lyckokakor idag till vår venessage (stavas?) som är den 22 (tror ja).

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0