Torsdag kväll 10/4

Godkväll ^^

Kom precis från gården, tyckte att jag kunde spedera lite tid där efter jobbet.
Idag har jag gjort upp lite planer för lördagen, Jammie.
Har hört med nästan allt folk också.


Ännu en dag slog det mig vilken seriöst klass min klass är. ..not!
När läraren går igenom något låter det ungefär såhär:
Mobiler hörs överallt, sms och ringningar. Folk sitter vända mor varandra och tjötar a la hälvete.
och sen sitter några med fötterna på bordet och sover. och andra garvar.
Seriösa är vi. men på något sätt fixar vi oftast uppgifterna ändå.

Det värsta som jag har vart med om var nog i måndags..
Vi hade prov och jag började asgarva när det bara var typ 5pers där. haha
Det är nog rekordet. Visst det brukar inte va många på våra prov, men va fan.. 5st! xD

Och sen tror jag att det var förra fredagen, vi hade genomgång på svenska nationella muntliga.
Några blir utslängda, andra sitter och sover, några är ap-tykna mot läraren, några tjötar.
Vi kommer ge våran svenska lärare en hjärtinfarkt eller något. Han tycker att vi är helt makalösa ^^

Emmy: Det är bara en person som är så ärlig som Vivi.. och det är hon själv!

Jag tycker att om läraren frågar en fråga så ska hon få ett ärligt svar om vad jag tycker och tänker.
Jag tycker även att det inte ska påvärka mitt betyg över huvudtaget. tyvärr gör det ju det ändå.
Aja, Jag skulle kunna dra massor av exempel på våran klass. men nu får det räcka.


Fick faktiskt reda på mina iv-val till trean idag ^^
Fick en helårskurs i Gitarr. 100poäng.
Sen fick jag en halvårskurs i Bild & Form. 50p.
Och tillslut en halvårskurs i Psykologi B 50p.

Jag fick alla mina första val. gött.
Men är faktiskt inte så sugen på Psykologi B.
Tog mest det för att jag inte vill välja något utan Gitarr och B&F,
Så jag blundade, virvladerunt me musen och den va närmast psykologi B.

Haha inget sätt att rekomendera.

Dagens tre bästa
Sanna. Tack för en härlig fikastund.
Måste vi göra om snart. har saknat dig.

Ledigt från pluggandet. Behövde verkligen
det. även om jag inte hade riktigt ledigt.

Ängeln Jonny. Jag har äntligen hittat en bok
som jag inte redan läst som faktiskt värkar bra.

Dagens tre tack
Klassen. För ännu en dag
full av konstigheter och asgarv.

Mig själv. För att jag pluggade så
mycket igår så att jag fick ledigt idag.

Sanna. För att det kändes som för i
tiden för en stund. och för att du finns.


Eftersom Alex hänger med Björne när han jobbar idag så ska jag gå och lägga mej i ett varmt bad alldeles ensam
och slippa att trängas ^^
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Bänäna

saknat dig määääääää

http://www.youtube.com/watch?v=w1UZTNjh40A&feature=related

2008-04-11 @ 01:32:18
URL: http://saannalicious.blogg.se
Postat av: Bänäna

http://www.youtube.com/watch?v=w1UZTNjh40A&feature=related

denna länk e rätt den andra fel ;)

2008-04-11 @ 01:42:00
URL: http://saannalicious.blogg.se
Postat av: Bänäna

NEJ NEJ NEJ stygga dator denna e rätt:

http://www.youtube.com/watch?v=wTcHT4zpAGs&feature=related

2008-04-11 @ 01:44:46
URL: http://saannalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0