jobbigt

Vid två idag åkte Alex till Sthlm..
Han ska vara borta hela helgen.

Saknar honom redan,
Känner mej jätte rastlös för jag vet att jag inte kan vara med honom.
Det där lät kanske lite fel men jag menar typ:
"jag kan inte vara med honom om jag vill för han är inte i borås"

Vet inte om ni fattar men troligtvis.


Det är bra att vi är ifrån varandra lite nu när vi ska vara 24/7 i 1 vecka.
Men endå.

Snart åker han och är borta i 11 månader.
Jag vill inte.
Ärligt talat så vet jag inte hur jag ska klara av det.
Jag är van att kunna prata med honom när jag vill.
När han är där kan jag väll inte ens ringa..
Gaaaaaaaaaah!

Det kommer fan bli skitsvårt...
Och as jobbigt!
Jag vet fan inte vad/hur jag ska göra..
Fan..



Jag vill bara ta vara på dom här 2 sista månaderna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0