Around here

Jag har blivit otroligt dålig på att skriva,
Sorry men det finns lixom inte riktigt med tid.


Men vad händer i mitt liv just nu?

Det va längesen jag hade det såhär bra & va såhär lycklig.
Jag har bara vart såhär lycklig när jag har varit full förut.

Alex du fulländar mina dagar totalt.
Jag älskar dej mest

Fyfan bara tanken på dej får mej att bli helt varm & börja små le.



Det är bara synd att vi inte umgås så mycket som vi brukar, mina sötnosar.
Ni jobbar och sliter, går i skolan & massor annat.

Jag är också upptagen med massor. Det är svårt att få det att passa ihop.

Men ni vet väll att jag tänker på er mycket?
Ni vet att jag älskar er & bryr mej.

Jag saknar er. vi behöver mer tid.




När jag var liten var det du som fick höra alla mina sorger,
du fick höra mina historier & se min tårar.
Du fick höra mina skratt.

När jag blev lite större var det fortfarande du som fick mina innersta känslor.

Men när jag var liten var du min alldra bästa lekkamrat.
Jag tvingade dej att göra massa roliga saker.

Lämna mej inte nu.
För du har vart som en stött pelare.

Varför tynar du mer och mer bort,
inför mina ögon?



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0