Have you ever seen the rain

Idag..
har inte varit min dag alls.

Har haft något jävla hjärnsläpp, har inte fattat ett jävla skit om något som någon sakt till mej typ.
Jag vet inte hur många gånger folk har fått säga till mej saker. ush.

Jag längtar tills det blir en ny dag, och så längtar jag till skolan så att den kan vara över så att jag får komma hem och hitta på något med Alex, För helt plötsligt fick jag ett sånt stick i bröstet av saknad.
Längesen vi sov utan varandra nu..

Fast det är nog på tiden, iallafall en natt.
För jag skulle inte orka upp imorgon om han sov här inatt,
Han har sovmorgon och jag har inte kommit in i skolrytmen efter lovet.
Vilket = mer skolk. så det är väll bäst så.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0