Same old feeling

Jag sitter här mitt i natta, igen..
Inatt är det min tur att inte kunna sova.
Ush det är hemskt.

Är faktist lite avensjuk när jag hör Alex ligga där och snarka.
Hihi jaja, igår natt va det ju han som inte kunde sova.
Så jag ska väll inte klaga allt för mycket. Fast lite måste jag.

Tyck synd om mej som tvingas sätta mej här vid datorn ;) Mohaha

Dom senaste nätterna har jag haft så svårt för att sova.
Får bara massor av konstiga känslor.
Blir riktigt mörkrädd så jag måste sätta på musik & tända en lampa.


Sånna nojjor kunde jag få förut.
Jag känner mej så trygg i Alex famn,
brukar sova jätte gott då.

Men neee, nu får jag sånna jävla paranoider.
- tror jag att det heter.



Men iallafall nu inatt så började jag tänka på mina & Alex tidigare förhållanden.
Jag minns första gången vi gjorde slut.
Jag var dyngrak senare på kvällen (såklart)
Och jag skulle sova hos en kompis.

Varpå hennes mamma undrar varför jag var så ledsen.

(Hon blandade tydligen ihop det med fylla, fast ojaaa, jag var rejält ledsen också)

Så jag berättade då att jag & min första riktiga kärlek hade gjort slut.
Han som jag verkligen hade gett allt & öppnat mej till 100% för.

Då sa hon något riktigt vättigt;
Hon sa att jag får se på honom som en blombuske.
(låter helt wakko, jag vet, men lyssna på resten)

Först måste man så ett frö. Och innan blombusken kan nå sin fulla prakt & är färdigutvecklad måste man skörda,
Man måste ränsa bort dom fula grenarna.
Alltså, är du berädd att kämpa och skörda honom varje dag och sen kanske inte ni är menade för varandra?

Eller kan du låta någon annan gör det tråkiga grov/skit jobbet
och sen om ni verkligen är menade för varandra bara finputsa det sista? Klippa bort lite blad här & var.

För om det är meningen att det ska vara ni två så kommer ni hitta tillbaka till varandra tillslut.
När det är tid för det.


Fattar ni? Det låter helt jävla cp, men jag tycker att det är vettigt.
Kanske inte var en blombuske hon sa, men något liknande iallafall :P



Det är lite true också. För om vi inte hade vart ifrån varandra i (typ) 1.5 år
så hade ingen av oss fått utvecklas i sin egen tackt.
Nu har jag lekt av mej det mesta & du har också mognat.

Så nu kan jag helt ärligt stå rak i ryggen, se dej i ögon & lova dej det jag har lovat dej.

Men för 1 år sen så hade jag aldrig kunnat stå för det.
Men nu älskar jag dej mer än något annat Hjärtat.



Ville också bara tala om att jag har världen mysigaste :)
Han har vart så gullig i flera dagar. Små presenter hit, gulliga komplimanger insmygandes dit.
Behandlar mej mer eller mindre som en liten prinsessa.

Han får mej att känna mej saknad när vi inte är med varandra
Samtidigt som han får mej att känna mej uppskattad när vi umgås.
Och han får mej att alltid känna mej omtykt.
Han finns där.



Ne nu är klockan över halv 3 på natta & jag ska troligtvis upp vid 5 så.. Tjingeling.
Nu ska jag krypa ner brevid Alex igen & försöka sova.


(Glömde att lägga upp det inatt, så får göra det nu på morgonen)








Kommentarer
Postat av: Bänäna

älskade älskling... vet att det är svårt att bortse från det förflutna, man minns när man blivit sårad ända ner i hjärt-roten, rädd att stå där och få göra om alltsammans igen... Våga tro på er, man ändras eller hur ? Kärleken till varandra ändras och blir starkare.. Have belive and faith honey.
Sov så gott.

2008-02-20 @ 23:09:08
URL: http://saannalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0