Stormy weather

Jag försöker verkligen göra allting rätt.
- Men det är så jävla svårt ibland.

Det är svårt för mej att tänka efter innan jag säger / gör något.
Jag går oftast på hur jag känner för sekunden. (Därav humörsvängningarna)

Jag är en sån jävla inpulsiv människa.
Gillar inte riktigt planeringar, därför suger jag på dom.
Jag brukar ha bra inpulser (enligt mig) har alltid kul iallafall,
som typ idag med mc-d muggen. Eller vad säger du Marina?
Jag visste att du skulle skratta.

Planeringar är inte min sak.


Det är så jävla mycket omkring mej just nu.

Stress! mer & mer stress..
Jag har så jävla mycket i skolan.

Måste
fixa det nu, måste komma upp i trean.
Kommer jag inte upp i trean så fuckas dom mesta av mina framtidsplaner.
Ska prata med dom på mitt EVK på tisdag.
Aldrig att jag testar en kurs på en hel bok på ett prov, hell no.
Inte när jag har så många mer kurser.

Är det normalt att ha 6st evkn på 1,5år?
Det jag ångrar mest är att jag fuckade 7an,8an,9an &1an

Det är inte bara skolan som jag är stressad i.
Utan överallt. Samtidigt är jag så jävla rastlös,
Hur fan går det ihop då? Fattar nada..


För en gångs skull så ska jag lägga lite av min energi på saker som jag varken vill eller brukar göra.
Jag blir faktist lite fasinerad.
för.. Hur fan orkar ni hålla på?

Ni säger inget rakt upp i ansiktet på mej.
men ni gör det bakom min rygg. fegisar.

Jag ser nog era blickar.
jag vet att ni följer minsta rörelse i mitt liv.
Ni snokar på bdb, blogg & på alla andra sidor.

Ni gör saker som ni tror att jag blir avis på.
haha jag skrattar bara, jag vill bara att ni ska förstå att ni inte finns i mina ögon.

Jag har det så mkt bättre utan er.

Och så..

Huggen i ryggen?
HA HA tror du ja!

Ta reda på fakta.
Du tror att vi är bra vänner, Du tror att du hugger mej i ryggen
fasligt vad du tror mycket. Och inget är sant!



Som vanligt Ängnas en liten del av inlägget till Alex.
Älskling :) Idag ska jag låta alla ord ligga osakta.
Idag behövs dom inte



Fan det blåser sönder ute.. Hatar att sova ensam då..



Utvärdering av dagen:
Allt kan inte ändras över en natt!
Tjingeling, nu ska jag sluta skriva & tycka synd om mej själv istället.


Dagens 3 bästa: Neon i regn, Att vakna brevid Alex igen & Att få känna fullständighet idag igen.
Dagens 3 tack: Tack för att denna dag är över, Tack för att jag kan känna & Tack för att det går frammåt.
Dagens värsta: Kyla ( I alla former, inte bara väder )

Kommentarer
Postat av: Marina

Klart som fan ja skrattade åt macdonken muggen! =D hahaha, de va ju så typiskt oss! xD

pluss en sak.. ;P
"Ska prata med dom på mitt EVK på tisdag." vaddå ditt? asså det står väl för elevvårdskonferens.. å de heer ju inte mitt konferans utan min lr? var tvungen å påpeka baby ;)

TACK FÖR IDAG ÅXÅ! log när jag fick ditt sms på vårdc. ÄLSKAR DEJ!!!! massor!!!
pussa

2008-02-25 @ 21:43:36
URL: http://mariinah.bilddagboken.se
Postat av: Tiszle

Blir så glad och stolt över dig gumman när jag läser denna bloggen.
Att du har med en utvärdering av dagen..:)
Dagens bästa m.m.....det är bra, fortsätt så!!

Kram.

2008-03-06 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0