Fredag 11/7

Fa-aan vad dålig jag har varit på att uppdatera..
Så nu får vi dra dagarna snabbt ;D

Onsdag.
Jobbade som vanligt *suck*
Men efter jobbet bar det av till götelabooorg :D
Införskaffade mig lite löshår och ett fint smyckesskrin.

Torsdag:
Det va igår och jag har inte en aning om vad jag gjorde.
Förutom att jobba.

Jo just det ja,
Det va torsdagskväll och så satt vi i löshår.

Fredag:
Idag va sista dagen på jobbet .
Gött som fan

Men nu ska ja kila.
Tjingeling

Ps. Bilder: Burny.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Tiszle

Så löshåret is back.. :)

Är också sugen på det eller att färga håret riktigt rött. Vore coolt tycker jag. Men ICKE sa nicke..nu har jag bestämt mig för att försöka hålla ut och spara ut håret.. Sätt in en bild sen hur det blev..nyfiken. Ha det bäst!

kram

2008-07-12 @ 11:56:35
URL: http://tiszle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0