Fredag 4/7

Idag har det inte hänt så mycket.
Efter jobbet drog jag och mamma till knalle och inhandladelite saker.
Kom hem med bland annat illrosa tråd-gardiner och illrosa plåt-underlägg, as fräkt!

sen blev det käk hemma och efter det började alex att göra rent akvariet.
Medans han har hållit på så har jag rengjort min hall och mitt rum.
Äntligen har man stor plats att gå på igen.
Till och med ordnat i mina bokhyllor, yeah.

Sorterat låder och garderoben har jag också hunnit med.
Men nu är jag helt slut så vi ska bara möblera i akvariet och sen slappa med film, chips och dipp.
Myspys, det behövs känner jag.
Är alldeles för trött för att gå ut eller så.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0