Lista

HUR...
Hur säger du hej?
Oftast Halluuuu eller Heej!
Hur sover du? Varierar
Hur ser din MSNfärg ut? Rosa
Hur ser dina skor ut? Converse
Hur bor du?
Lägenhet
Hur ser din dröm kille/tjej ut?
Han är ingen dröm utan verklighet
Hur ser din framtid ut?
Ljus
Hur ser du på dig själv? Olika, beroendes på humör

DU
Vad heter du?
Vivianné
Vilken hårfärg har du?
Just nu? Blont
Var är du född?
BB i västerås
Vilken kompis litar du mest på?
Mej själv?
Vad har du för mobil?
Någon nokia
När är du född?
13/4 -90
Dricker du mjölk?
Nesh
Har du långa ögonfransar?
Förut, dom är förstörda
Vilken är din favoritfärg?
Röd

VEM AV DINA KOMPISAR...

Är bäst?
Oj..
Är elak?
Marina, men inte mot  mig ;)
Kastar snö på dig jämt på vintern? Bea
Är du mest med?
Ingen
Tycker om samma musik som dig?
Marina
Känner dig bäst?
Sanna, Alex eller majs
Brukar sitta bredvid dig i bussen?
Ingen
Brukar vara med dig i skolan?
Emmy eller någon
Brukar vara med dig efter skolan?
Olika
Kommer du spendera mest tid med i sommar?
Ingen, för alla gör annat
Äter mycket godis? 
Dono..

MUSIK...
Vad lyssnar du på för musik?
Blandat. Oftast åt rockhållet
Är musik viktigt?
Ja
Varför?
Jag mår bra av det och det för människor närmare varandra.
Är det äkta känslor? 
Nu förstår jag inte frågan?
Rock eller Soul?
Rock
Vad heter din musiklärare?
Nicklas. Om musikskolan räknas?
Tycker du om Melodifestivalen?
Ne
Ingår svart i din musikstil? 
Hmm?
Hårdrock eller hiphop?
Hårdrock
Varför?
För det lyssnar jag på. Gillar inte hiphop
Vem av dina kompisar älskar musik mest? Ingen aning

RANDOM
Vad kommer dina barn heta?
Jag har massor av namn
Vilken årstid tycker du om bäst?
Sommaren
Vilken affär tycker du om mest? Hm tror ja
Vilken musikstil är bäst?
Rock
Vem av dina kompisar kommer bli en hemmafru/bonde när den bli stor?
Jag
Tycker du om råttor som har röda ögon och äcklig svans?
Inget fel på dom
Även om den försöker bita på ditt högra ben? 

Vet du vem Eddie Murphy är?
Jupp
Är han bra?
Jupp
Spelar du bingolotto?
Jag somnar bara..
Mår du bra psykiskt och fysiskt? 
Nej
Tar den här listan aldrig slut?
Jo
Är du pollenallergiker?
Nej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0