Måndag 7/7

Sista arbetsveckan på ett tag då.
(ska tillbaka vecka33 och utbilda ny personal bara)

Helt ärligt talat så är det jävligt gött.
Känner att jag orkar inte mer nu.
Vill bara vara ledig.

Vill cykla omkring, ta lång-promenixar med vovven, spela mycket gura osv.
Vill inte gå upp 5 och jobba till 3 sen sova tidigt.
Nej det är ork-varning sörrö.


Nu ligger jag i som fan på jobbet,
Fixar med allt.
Vill inte ha något ogjort när jag kommer tillbaka.
Även om det bara är att jag är tillbaka 1 vecka.
Allt ska vara ordning och reda sörrö!


Idag har jag vart i stan med maddelen,
Hittade som vanligt fina smycken som fick följa med hem :)
massa svarta ringar, stjärnörhängen, örhängen med hörlurar och lp och så ett halsband med noter, gramofon osv.

Fan, måste införskaffa mig ett stort smyckes skrin.
Det är det som jag har letat efter dom senaste dagarna men har bara kommit hem med mer smycken..
*suck* Jag kan inte låta bli.


Var även en snabbis i knalle.
Inhandlade då nya lakan till mig och alex.
Han fick illgrön och jag illrosa med samma mönster.
Ville egentligen ha 2 rosa,vi köpte faktiskt 2 gröna förra gången.
Men kände att det va hans tur att få som han ville.
Jag brukar ju få bestämma.

Köpte även en himelsblå tungpiercing.
Mycket fin :)


Imorgon ska jag nog leta vidare efter mitt smyckes skrin :)
Men nu ska ja skölja ut min färg och noppa mina ajbrowns;)
(vet att jag skulle gå till en riktig men kan intehålla mig)

Tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0