Onsdag 2/7

Jadu, vad ska man skriva?
Ännu en dag som har vart superB.

Det känns som att jag tappar tankarna såfort jag sätter mej här.
Jag kan tänka massor och vet vad ja ska skriva exakt ordagrant.
Men såfort jag trycker upp blogg står det helt jävla still.
Det suger getpung. (Som sanna skulle ha sakt)


Just det ja.
Skulle skriva av mej lite jobb snack.

Jag är bra på det jag gör och stormtrivs.
synd att jag har ett år kvar i skolan, som jag verkligen vill gå.
Annars är jag erbjuden en tjänst i mitt kök :)
Skulle verkligen vilja tacka ja.
Men jag orkar inte läsa in kvällskursen samtidigt som jag jobbar.
Det bli för mycket.

Om jag hoppar av skolan så har jag kämpat det här sista halvåret i onödan.
Det känner jag inte för.
För det var faktiskt jobbig, och roligt i smyg. :)

Men jag trivs verkligen i mitt kök.
Och jag får så mycket beröm för mitt jobb.
Det är så jävla roligt att gå dit.

I vanliga fall brukar jag känna "nej jag orkar inte jobba"
Nu känner jag mer "ännu en rolig dag"
Jag brukar fan må dåligt psykiskt när jag jobbar.
Nu har jag apkul :)

Detta är verkligen vad jag vill göra i framtiden.
Hoppas så jävla mycket att jag kan få tjänsten om ett år.
Eller något liknande iallafall.
Skulle vara så bra :)


Måste ju ha pengar att avbetala mina skulder med.
Hade ärligt talat tänkt att skita i dom men inte om jag ska ha det som jag planerat i framtiden.


Visst lite skönt ska det bli nu när jag slutar att jobba,
jag vill också ligga och lata mig som alla andra.
Samtidigt vill jag heldre jobba.
Äsh, jag vet inte.


Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0