Tisdag 8/7

Säger bara en sak.. BEEN THERE, DONE THAT!
Skiten ni gör nu gjorde jag för år sen.

Glad är jag för att jag har mognat.
Behöver inte ha ett sånt sätt för att vara något,
Jag är någon ändå.

Kom inte hit och tro dej för mycket lilla vän.
Eller rättare sakt: Kom inte hit och tro er.

Jag vet exakt vad ni sysslar och pysslar med.
Men vet ni vad? Jag bryr mej inte för jag har ett liv utanför.

"Varför skriver du om det om du inte bryr dej?"
Svar: Endast för att tala om att ni inte behöver slösa tid för jag tänker inte göra det.
Och för att jag inte orkar med massor av onödigt tjafs.


Imorgon drar jag iallafall till göteborg.
Vill inte dom som ska med så drar jag själv.
Kan ju alltid träffa någon gammal partypolare eller så i värsta fall,
i fall jag tröttnar på att gå ensam alltså.

Nordstan är öppen till 7 så tid har jag ju på mig.
Ska inhandla löshår, (ja jag vet) och ett smyckesskrin om jag har turen att hitta det.
Även boxar till hårgrejer osv.

Om jag hinner så ska jag dra en sväng förbi musikbörsen,
dom har ju öppet till 6 så jag borde hinna. men prioritering nr1 är allt annat.
Musikbörsen kan jag dra till på lovet annars.
Har för mej att jag och bea snackade om det (?)


Vi får se hur det löser sig imorgon.

Nu ska ja sova.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Bäffs

Vad har jag snackat om ? ja dem har musik affär för jag var inne i den men vet inte exakt var den ligger :P

2008-07-09 @ 00:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0