Torsdag 4/7

Jag är så jävla förvirrad.
Vet inte vad ja ska göra..

Är erbjuden ett fast jobb nu och det är i princip mitt för alltid om jag vill.
Och när jag inte vill längre så får jag lätt ett nytt jobb p.ga. kontakter.
Jag kommer inte att behöva utbildning inom resturangbranshen över huvudtaget.
Men vad fan.. Jag älskar jobbet. men..
Jag vill gå sista året, annars har jag kämpat i onödan.

Är jag verkligen så duktig?
Så att dom tillochmed gör vad dom skulle göra om jag vill vara kvar.
(tror inte jag får nämna vad)


Vuxna är konstiga..
Dom tjötar om att skolan är så viktig
och sen när man har ett år kvar så är den tydligen inte det längre.


Vad jag egentligen skulle vilja bli är en hemmafru.
En hemmafru med en caterings firma :)
Fan va mysigt.

Sen ska jag ha masssssssor av barn,
i ett stoooooort hus.


Men tillbaka till ämnet, annars strövar jag ut för mycket :)
Skolan eller pengar?

Jag vet att jag någon gång kommer ångra mej om jag hoppar av.
Äsh skit samma.
Ska iallafall jobba nästa vecka och sen komma tillbaka vecka 33 för att utbilda en ny.


Men nu ska ja till stan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0