Believe

just för tillfället känner jag att jag mår lite bättre..
Ska väll ta och passa på att öppna sitt hjärta lite då.
Så kanske, bara kanske, man kan må lite bättre till.


Varför ska det varje jävla gång göra så jävla ont?
Det gör så jävla ont så jag vet inte om jag klarar av det en gång till.
Det gör ont för varje andetag jag tar.
Och varje gång jag vaknar och öppnar ögonen känner jag smärtan skära i hjärtat.

Jag vill inte detta. det gör så jävla ont.

Men du är medicinen,
När du är i närheten slår du upp knuten i halsen som försämrar andningsförmågan.
När du är i närheten känns det som att du sätter plåser på såren som är uppskurna i hjärtat.

Men när du går igen.
Gash! Du krossar hela min värld.
Jag känner hur varje bit i hjärtat trillar av.


Jag tror inte att du förstår vad du gör med mig?
Du förgör mej.
På det smärtsamaste sätt.
Du tär sönder mej inifrån, bit för bit.



Är det verkligen så svårt för dej att se sanningen i vitögat?
Kan du inte, bara genom att se på mig. Förstå allting?
Du är allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0