Bilder och skit

Dagen började soft men blev stressig som fan.

Här är marinas fina mat.
Köttfärs, potatisskivor, ananas, sallad, rödbettor, ketchup och gräddsås.

Hon är psycho. Kan ju fan inte hålla på och blanda såhär!!!


Vi har hållt igång på gården som fan idag. mellan typ 3 och halv 9.
Bakade skräck muffins. Kolla vad fina


Spindelnät och spindlar


Döskallar


Rödsprängda ögon


haha mormors löständer har bitit någon.

Fixade och trixade även med mina musöron + svans,
Dom blir nog klara imorgon.


Fick även en asfin jacka. Kolla in ffs!

haha



Tänkte slänga in en söt bild på vovvan också.



Ne nu ska vi dra ut snart,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tiszle

Vilken snygg jacka!! Var har du hittat den?! ;)

Kul att du tyckte om den...antar att jag har en del kläder som jag kan skänka till dig men jag måste hålla ett avskedsparty för dem först.

Ikväll fixar vi dina öron m.m.

kram

2008-10-29 @ 09:06:37
URL: http://tiszle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0