Dålig information

Antagligen så får man välja mellan att grabba sej fast allt vad man har eller så släpper man taget.
Jag är någon stanns i mitten.
Försöker räkna ut vad som är bäst att göra..
Eller så följer man rådet att ta ett steg längre.
Jag får se.

Jag trivs i mitten just för sekunden.



Idag åkte jag till skolan så att jag var där halv 8.
och vad tror ni att jag får reda på?
Jo vi ska inte ha första lektionen ågon gång om vi inte bestämmer träff med våran lärare då.
GUD VAD TRÖTT JAG BLIR!

Hur fan ska jag kunna veta det?
Jag har fan vart borta. visst så ska man ta reda på vad som hänt.
Men det är ju om skolarbetet.
Scheemat som ligger ute på internett ska väll fan vara giltigt?
Vi har ju olika veckor som vi kan kolla på (i stort sätt är scheemat lika)
och det står att den lektionen är med.
Jag blev så vansinnig!

Hade jag inte haft en gura lektion i skolan idag så hade jag fan sjukanmält mej.
åååh.



Annars vet jag inte alls vad som händer idag.
Just för tillfället så sitter jag och spelar Jhonny B Good på gura,'
haha stört skön!

Nu ska jag väll fortsätta.


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0