massa trams

Ibland fattar jag inte hur människor tänker.
Jag blir galen.
Jag vet inte hur jag ska formulera mig i detta inlägget.
Allt kan lätt bli så fel.
Men vi får väll försöka..


Hur blev det så här från första början?
Jag känner mej bara förvirrad och vet inte vad jag ska göra.
Varför kan jag inte få dig att förstå vad jag menar?
Att få dig och se ur min synvinkel?
Jag är helt 100 på att du skulle förstå mig bättre då.

Det verkar som att du tror att jag är helt blåst.
Jag fattar precis hur du tänker!
Du tror att jag fattar nada.
Men du har nog glömt bort att jag lätt sätter mej in i andras situationer.
Min empatiska förmåga är jämt på topp.

Jag blir så jävla förbannad.
Du fattar fan inte varför jag känner mej försummad (heter det så?)
Det verkar på dej som att det är så det ska vara.
Vadå ska!?
Det tycker jag verkligen inte, du har helt fel i det resonemanget du använder.
Jag tycker att det är lite skrattretande.

Åååh ne jag orkar inte fortsätta.
Detta får gå åt helvete istället.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0