Projektarbete

Nu har jag nog bestämt mej för vad jag ska göra.
Det måste ha något med mina intressen att göra och något med antagligen med barn eller fritid.
Så det blev
Musikens betydelse och påverkan!


Det kan jag ju koppla till både barn och fritid.
Jag ska ha underrubriker som typ hur det påverkar ens uppväxt osv.
typ hur man utvecklas kan man väll säga.

Nu när jag har bestämt mej är jag riktigt ivrig att börja.
Ska skaffa alla papper ocv. imorgon.




Vi ska ju spela in en skiva på gården.
Igår bestämde jag mig för att sjunga och spela Eva Cassidys vertion av Time after Time.
Jag äääälskar den.
Får se hur det låter bara, haha.

Om vi får ha en till låt så ska jag ha någon rivig!
åååh jammie. Riktigt ös sörru!

Time After Time låten har jag planer för.
Men dom återkommer jag med, hihi



Nu ska jag mysa med en film och min älskling.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det låter som ett bra projekt, lovely när man kan göra om nåt som man verkligen tycker om också ! Lycka till =)

2008-09-16 @ 19:20:06
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: pörrrsy

Det va fan en bra idé vivi! Inte hade du väl tänkt att göra en barnbok? :P Det såg vi ju hur det gick för oss menar jag ..

2008-09-18 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0