Asgarv och oupplysthet

Tillåt mig att asgarva!
ibland får man dom mest patetiska kommentarer här i bloggen.
vad ska man göra åt avensjuka jävlar egentligen?
ignorans kommer man ju ingen vart med.

äsh jag kan lika bra ha lite roligt.

men man ser ju att folk iallafall inte vet vad dom pratar om.
skulle bara veta hur mycket jag njuter av att gör skolarbeten och vilken jävla bokmal jag är.
jag garvar bara åt patetiskt folk som sorligt nog är så oupplysta.

Asg :)


Föresten..
Jag är tydligen iallafall mycket smartare än dig och har ett mer utvecklat ordföråd (ja, det är i mitt "stooora" huvud)
Ska vi slå vad om att jag kan skriva en uppsatts på 2 sidor och att du knappt förstår den?
och du får inte använda ordbok, lexikon eller synonymlista.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ööööhhh vivsan, vem är den jävla fjollan Sandra som kommenterar allt du skriver? I wanna know her last name ;)

2009-04-25 @ 18:23:39
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0