Den långa vandringen, haha

Denna vandringen var den rötnaste asså.

Vi fick för oss att gå till Donken på Hulta.

En liten fin promenix så ..

Men problemet var ju bara att när vi väl kom dit så var det stängt!

Snacka om att man blev lite trött på’t.

 

Så det fick bli att fortsätta gå å så dra mos på statoil istället.

 

Vi gick in på Statoil för att köpa en drick när vi var på väg till Hulta å då sitter en uteliggarkärring där och hon satt tamefan kvar ända tills nu när vi gick hem också.

Vi gick till Hulta vid halv 11 och gick från Statoil vid halv 2.

 

Vi tyckte synd om henne så vi erbjöd henne en korv eller kaffe eller något.

Men hon sa att hon hade pengar men hon vilade bara sin fot.

Bullshit, stackarn hade inte ens byxor utan endast ett täcke/filt om sej som en kjol.

 

Jag säger som Sanna:

”hade jag suttit där med en filt runt bena så hade jag också velat att någon erbjöd mej en kaffe”

 

Och inte nog med det.

När vi går upp för Statoil backen nu så står det en naken gubbe och glor på oss genom fönstret.

 

Jag säger då detta. Det har verkligen gått utför för Kristineberg.

När jag flyttade hit för ett x antal år sen så var det prima.

Ett perfekt område för barn att bo på.

 

Nu är det invaderat av pundare, psykon, blottare, mördare, alkisar osv.

Väldigt synd faktiskt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha nu är jag äntligen hemma! jag har nog aldrig gått så fort i hela mitt liv som nu. livrädder vart ja :P

2009-04-16 @ 01:53:36
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0