elakhet

Jag tror att det stämmer som alla säger om oss.
att vi är så elaka jag och marina tillsammans.
för vi kom på att båda va änglabarn/stud tills vi träffade varandra.
Snacka om dåligt inflytande, haha!

det finns ju till och med folk som vägrar träffa oss tillsammans.
det går bra var för sej eller ibland i nödfall ihop.

jaja, duger det inte så skit i det.
vi trivs tillsammans.

tro faktiskt att vi till och med är elakare när Tina också är med.
fast ibland blandar folk ihop elakhet och ren jävla ärlighet


* Marinas Blogg *



Kommentarer
Postat av: Sophie

Hejhej

En normal fråga och en onormal:. :D

Normal: Hur långt tid efter du tog din tungpiercing bytade du till kortare stav? Gjorde min för en vecka sen och hatar den jävla långa staven :/

Onormal: Är det du till vänster på detta fotot? Vad har du för bh storlek? (A) Ska fixa mina bröst om ett tag och du hade helt perfekta haha.

Svara med en kommentar här så kollar jag in igen.

Kram

2009-04-22 @ 15:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0