Hollywood whore

Jag har varit så slö hela dagen.

Pörsy och Sanna var här en sväng förut och käkade köttfärslimpa och kollade på Australia.

Haha fatta att jag lagade en 12portions köttfärslimpa.

Här snackar vi big mama!

 

Australia var hur bra som helst.

Fick nästan en liten tår i ögat.

 

Nu sitter jag här och pluggar.

Men kände att jag behövde en liten pause.

Känns gött att bara skriva saker som finns i ens huvud ett litet tag.

Håller på med medeltiden nu. Har precis skrivit om den tidiga medeltiden. Har bara hög- och sen medeltiden kvar.

 

Ska försöka göra det idag.

För imorgon och på tisdag måste jag plugga datakunskap. Har prov på onsdag.

Och jag hatar Excel. Det är det värsta som finns.

Bara massa jävla krångel.

Det känns som att man går så jävla många omvägar i det programmet.

Men äsh, det fixar la Vivsan ändå ^^

 

Berättade jag föresten att jag köpte min Studentklänning igår?

Den är jätte fin, men ska se om jag kan trixa något med den.

Vill ju inte ha en som alla andra.

Haha ja man skulle tagit att korta upp den riktigt mycket.

Det hade varit något, stackars mamma hade väll fått slag.

 

Så nu är det bara horskorna som fattas.

Hittar inga fina vita någonstans.

 

 

Läste föresten en jättebra bok häromdagen.

Den höll mej inne hela dagen, haha ^^

Har vägrat att läsa den för att alla andra läser den och jag tyckte att den verkade usel.

Men sen fick jag en rekommendation av bibblan så jag tänkte ”ja va fan”

Det va nog en av dom bästa på senaste tid.

Ni kanske har läst den? Om jag kunde drömma.

Väntar tills imorgon så jag kan gå och låna dom andra delarna.

Im loving it

 

 

Nu måste jag fan plugga vidare, suck.

Tjing på er

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0