IN LOVE


Jag är helt övertygad om att jag har sätt världen snyggaste skor!!!!!

Här är riktiga hor skor med dioder i!



finns det något vackrare?

Jag hade köpt dom dirr om det inte var så att dom är 15cm höga.
då blir jag fan 188 cm lång.
jag är bara ca 183 i mina wannabe "horskor".
men 5 cm gör mycket.

hade jag jobbat och haft mycket pengar så hade jag köpt dom och använt dom som lampa.
hahaha ^^ så jävla snygga.

detta är typ enda gången jag ångrar min längd.
annars brukar jag vara helnöjd med den.
men nu bara faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.


funderar iallafall på att köpa dessa till studenten


(have2have.se)

11 cm's klack.
dom kommer vara fina på sommaren sen.


funderar stark på att köpa min älskade skor.
finns dom när skatten kommer så gör jag det!
jag ääääääälskar dom!
helt jävla kär! det är nästan som att man har ett kort i plånboken..


tänk med denna korsetten till
Läckert!
jag köper det asså..


Kommentarer
Postat av: Mia

Absolut, det kommer bli jätte fint. Vilka läckra skor. Båda två. Horskorna ser ut som typiska strippteaseskor, men de är läckra. Det andra paret är ju gudomligt fina. Vill också ha dem.



kram

2009-05-06 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0