körkort

Hallö
gud vad rastlös jag känner mej.
vet inte riktigt vad som händer.
är sugen på att dra å kolla lite i affärer,

vill ha mej något fint till Elmia.
kort kort - indeed
men överdelen är inte riktigt säkert..
horskorna åker ner i väskan för att tas fram senare på kvällen.
pallrar mej inte runt på Elmia med dom i flera timmar.

nu vet jag inte vad jag ska ta mej till.
antligen jobbar folk eller sover.
mhm.. funderar alvarligt på att dra fram guran en stund å trixa med Killed by train.
ja så får de väll bli.


jag är dessutom hur taggad som helst på körkort!
drivade lite igår å jag älskar de.
frihet verkligen.

kollar runt som fan efter lån, men ikke.
ja man får väll helt enkelt se hur det blir.
snart hoppas jag.
Fan va kul vi ska ha då tjejer.
det skulle fan vart grejer.

men nu roppar guran på mej.
tjing


Going bisurc dancing like a pig,
I liked you anyway
(8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0