överstyr, blir så trött på detta.

Nu tycker jag att detta har gått långt överstyr.

Har ni sätt dessa?

Våldtäckts trosor?

Ursäkta men ska vi tjejer behöva använda sådana här grejer för att slippa bli våldtagna?

Kan vissa inte hålla sina fingrar i styr så tror jag inte direkt att dessa hjälper,

Då tar dom väll fram en kniv för att sprätta upp hela skiten när dom blir frustrerade för att dom inte får upp skiten med händerna.

Och då så råkar dom väll sprätta upp hela fjösa istället.

 

Vart fan är Sverige på väg?

Vad är nästa idé då?

- Att man ska gå omkring med en dykardirekt eller?

” för att slippa bli våldtagen”

 

Jag anser det som min rätt att gå omkring i kort kort som knappt täcker röven och med en urringning till naveln om det är det jag vill.

Ingen ska komma till mig och säga att jag inte får gå så för att det hetsar upp killarna.

Har dom inte hört talas om se men inte röra?

Sen kan dom gärna gå och avreagerar sej på sina flickvänner/fruar/kk istället för mej.

Men ett nej är ett nej oavsett vilka trosor jag har på mej.

 

 

Tänkt den gången man har med sej en riktigt pudding hem.

”Ursäkta du får vänta 30 min för jag ska ta av mej mina trosor”

- haha ja det hade varit någonting.

 

Och om det nu är så svårt att ta av sej så kan dom ju inte vara direkt praktiska.

Tänkt om man blir vrål kissnödig. Ska man kissa på sej då?

Nu spekulerar jag men om dom nu är lätta att ta av sej för sådana ändamål så måste dom ju vara lika lätta att någon tar av dej dom för att våldta dej. Eller har jag fel?

 

 

Ne jag tänker fortsätta att gå omkring i mina ”utmanande” kläder med mina helt vanliga trosor.

Jag tänker inte ändra mej för någon annan, allra minst för någon killes skull.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.meatspin.com

2009-04-09 @ 12:09:25
Postat av: Anonym

"jag slapp att bli våldtagen i dessa trosor tack och lov för det, men ack, jag fick blodförgiftning ist för att trosorna satt på tok för hårt runt mina ben" HAHA lol på såna trosor!

2009-04-09 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0