Patetiskt

några telefon samtal senare...

detta bevisar ju bara hur lite ryggrad vissa killar har.
orka hålla på med någon för att man är rädd för den tjejens kompisar?
det tycker jag är patetiskt.

Om man nu ändå ska hålla på med sånt så kanske man ska kolla upp vilka den andra tjejens kompisar å kontakter är.
jag menar folk vet hur vi är å vad vi kan göra.

å ärligt talat så blir jag ju heldre nerslagen än den skadan vi kan göra.
det fysiska går över efter ett tag, ett blåmärke bleknar.
men det psykiska gör ont å kan sitta i ett jävla tag.

tycker detta är hur kul som helst.
jag menar folk vet verkligen vad vi kan gå för.
dom har ju varit med om det förut.

både tjejer å killar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0