plugg, plugg, plugg

har precis tagit mig en behövlig rökpause.
sammanlagt har jag laggt ner nästintill 6 timmar på jämförelsen mellan antikens högkulturer.
och jag har äntligen blivit klar med en del av arbetet.
så nu är det bara nästa del kvar.
inte en aning hur lång tid det kommer ta, förhoppningsvis inte så jävligt lång tid.

ska iallafall göra klart det och sen göra feodalismen.
vilket inte kan bli så jävla stort.
tur att jag fick med en vanlig uppgift.
det feodala samhället är ju inte så svårt att förklara.
det är ju bara allt runt omkring i uppgiften som tar tid.

haha synd att jag inte bara kunde skriva
det feodala samhället = klassamhälle.

ja det hade varit grejer.

men nu måste jag fortsätta plugga om jag ska bli klar någon gång och kunna komma upp i hyfsad tid imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mia

Bra jobbat Vivi...Det här fixar du primavera...Ser fram emot balen :) som du SKA gå på.



Glöm inte att sova oxå...Gud vad jag tjatar men det är bara för att jag bryr mig... ;)



Kram och God natt.

2009-04-25 @ 00:29:02
Postat av: Sandra

Haha wtf, kan du värkligen plugga?? fast ioförsej, du har ju enormt huvve som man borde kunna samla massa informmation fast frågan är om den stannar kvar eller ochså försvinner lika fort. hahaha.. Du har faktist stor huvve..

2009-04-25 @ 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0