Roadtrip -> Ängelholm

Vet inte vart jag ska börja..
så får la börja från början.

kvällen börjar med att jag, majs, lady och bea går en promenad.
bea tröttnar efter ett tag och går hem istället.
jag och majs fortsätter att vandra och runt 1 landar vi på statoil för vi ska köpa cigg och loka.
sitter där och äter en risifrutti.
när vi käkat skulle vi ut och röka.

då åker 2 killar fram till oss och börjar tjöta.
det slutar med att vi ska åka till Ängelholm. Haha
men vi kommer inte långt innan snuten stannar oss och tar killarna till snutstationen för förhör och test.
jag och majs ringer myrling och får skjuts med honom till stationen.

killarna kommer ut efter ett tag och sen bär det av!
vi skulle ta en roadtrip men tycker att det blev en sleeptrip.
alla utom jag var så slööööööa.

natten, morgonen, dag var kattastrofal och rolig.

kom hem vid 3 på dagen idag.

så äntligen har jag fått min tripp till Ängelhooolm. :)
dit ska jag flytta, så är det bara.
fyfan vilken härlig atmosvär.






Antar att majsan skriver mer och roligare
Marejnis.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0