Skåne vs Frisör

Hallu.
försov mej imorses, vaknade av att Louise ringde klockan 8a å kollade om ja skulle till skolan.
men det va bara att dra på sej kläder å pallra upp.

som tur var så slutade vi tidigare idag,
redan halv 11 istället för halv 12.
det va lika bra det, var bara rastlös å längtade hem för att spela gura.
inte för att jag har gjort det ännu,
var å handlade först, lagade lasagne å kollade top chef.

men snart ska jag spela.
kommer fan inte ihåg hur jag plockade refrängen.
så måste klura ut det.


det blir inget av skåne flytten.
Majsan har kommit in på frisör!
Äntligen! så jävla gött.
då får hon ju sej sin utbildning.

så skåneflytten bli försenad med 3år..
mhm.. jag tänker faktiskt inte sätta mej där nere själv.
fan va surt, men det är bra för hennes skull.
skåne vs frissan

självklart väljer man gymnasiet först.
det är hennes sista år att börja.
flytta har vi hela livet på oss att göra.

Men nu blire lite gura ^^
Tjing på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0