tandborsten vs mensklumpar, asg

så då va man tillbaka efter typ 2,5 timmar.
fast vi gick ju inte alla :P höhö
stannade till på statoil i typ 1 timmer eller något.

försökte få dom andra att springa lite,
men dom var inte så pigga på det.
kiligt. aldrig någon som vill springa.
å jag tycker att det är så tråkigt att springa själv.

Men iallafall.
Majsan, Tina å Myrling kom till statoil också.
alltid lika trevligt att träffa pärlorna.
får nästan jämt ont i magen av att lyssna på deras bravader,
skrattar så jävligt.
Härliga vänner ^^ men tandborsten å mensklumpen slår allt!
*asg*


nu vet jag inte riktigt vad som händer.
kiligt att alla ville hem så tidigt.
va ju riktigt pigg på att fortsätta gå efter pausen på kluttan.
men man får la sätta sej å spana runt på facebook.
haha mitt nya liv ^^,

Tjingeling


Älskade gammla svarta hår, är lite sugen igen?



Kommentarer
Postat av: Bäffs

Inte jag :P

2009-04-15 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0