Thaimat

hur fan kineser å thailändare vara så jävla små?
dom äter ju som om dom aldrig sätt mat förut!

va å hämtade mat på Young Thai förut,
orkade knappt en halv portion.
jag menar hur fan i helvete kan dom där små rispaketen få i sej en sån stor portion?
å en kines jag känner säger att dom oftast äter 3 rätters till middag.
Hallå eller? hur i helvete får dom plats med allt?

å thailändarna på mammas jobb börjar med stora portioner med mat på frukostrasten vid 10.
istället för kaffe å macka.
har för mej att dom sa att dom äter 5 gången om dagen.
vi äter ju bara 3.
hur orkar dom?

ne detta är en tankeställare..
funderar på att gifta mej med en kina/thai kille.
fatta vilken underbar mat man hade fått då ^^
finns ju massor av underbara vegetariska rätter, jammie.


idag är jag sugen på att hitta på något!
Jag mår mycket bättre, va till och med riktigt hungrig.
så ja vi får väll helt enkelt se vad som händer.
ska iallafall slänga upp lite bilder från helgen på bdb nu å sen duscha.
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0