tjöt tjöt tjöt

Hallu

Idag har jag grejat lite me mitt löshår,
bytt ut gammla slingor till nya osv.
tog mej fan 2 jävla timmar.
bävar för att ta ut de, haha.

det blev iallafall as snyggt.
mycket mycket mer svart i nu.
eftersom min kamera är sönder så kan jag ju inte visa er.

idag så händer det lite grejer.
jag tina å majs ska ut på rackartyg.
får se om vi ska träffa Henkka en stund också.
beror helt på.

Satt nyss mej majsan i telefon en jävla stund.
hon slutar ju för i helvete aldrig tjöta om GBrt träffen dom var på i helgen.
men men det är la så när man...

hon kom iallafall till mig och tina på tonic efter henkka hade släppt av henne.
så vi slapp ju inte majsan den dagen heller. haha
ne skojja sötnos, vi älskar att supa med dej.
även fast du supit hela dagen någon annan stanns.

nu har jag brottom å måste kila iväg.

För att citera majsan "life's a biiäääätch, get used to it"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0