Wannabe sex and the city

Gud vad jag är trött.
somna efter 5 inatt å gick uppstrax efter 7.

pallrade iväg mej till skolan då.
har haft en extra lektion i bild.
ska trycka ett asnajs tryck på min kavaj.



kommer blir hur najs som helst.


igår bokade vi ju bord på babbel.
men när vi väl var där (försenade) så fanns det inget som vi gillade på menyn,
förutom alkohol då, haha
så vi är så pinsamma att vi säger högt "det finns inget vegetariskt här som är gott"
å trippar sen ut lite fint.
alltid jag som får ta de, haha ^^

vi går iallafall över till köket som ligger på andra sidan
å där hade dom asgod mat.
jag som är så jävla kräsen älskade det. MUMS säger jag bara.
så vi satt där aslänge å käkade å drack drinkar ^^

fast det var jävligt dyrt där,
tyckte snåla vivi iallafall.
det gick på 998kr.
fast om man tänker efter så kanske det inte va så dyrt om vi var 3 pers som drack också..

dom hade en asgod drink som hette Lemon Crush iallafall.
så ska ni dit någon gång så drick den,
för det är så jääävla god.
har aldrig smakat någon så god drink.
perffa för en varm sommardag.
man måste gilla citroner bara.




Jag vet att det var något mer roligt å pinsamt som vi gjorde men kommer inte ihåg vad.

efter det drog vi i allafall till hemmakväll å hyrde 3 filmer.
så på natten blev det chips + dipp + choklad å cola framför tv:n.

men innan dess så umgicks vi lite med henkka.
å sen sov majs å Tina hos mig ^^


^^


Bleka Tina ^^


Henkka


höhö


Bara för att Majs lär bli galen


^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0