Ärtsoppa

Godmorgon!

Idag var jag uppe rätt tidigt om man jämför med i vanliga fall.
vaknade "redan" klockan 11.
Men låg i sängen och drog mej till 12 ^^

Snart ska jag upp och laga ärtsoppa.
Mums vad gott det är till nybakat bröd.
När jag var i affären förra veckan hittade jag sånt där bake up bröd som istället för 6 små "frallor" eller 2 panrich så var det en limpa lantbröd.
Det verkar ju super gött.
Så det köpte jag och ska testa det idag.

så just nu väntar jag på att klockan ska bli tillräkligt mycket så att jag kan börja med maten och sen dra ut till transås och åka skrillor ^^
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: isabelle

Ärtsoppa är sjukt gott, men den är inte många som tycker om det :)

2009-01-05 @ 12:36:38
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0