innehållslöst

Vilken innehållslös fredag.
jag har faktiskt inte en aning om vad jag ska göra.
Var är alla?

Jag är sugen på att gå ut och parta loss,
men jag har ingen att gå ut med.
Sanna och gänget är ju i egyptien.
Majsan är också på vift.


Något som har fastnat i min tanke den senaste veckan är att jag verkligen skulle vilja ha en familj.
Men problemet är ju bara att jag varken har jobb, bostad (ännu), kille eller barn :P
haha så det är lite kört på den fronten :P

Jaja men det skadar aldrig att vänta.

Nu får jag väll kasta mej in i bokens värld lite.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vad skulle du

vilja läsa i min blogg? :)



Kram

/LM

2009-01-30 @ 17:57:55
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0