Plugg

Halluuu

Igår fick jag äntligen hem mitt glitter som jag beställde från tradera för 100år sen.
Det var jätte fint ^^
3 st burkar för bara 32 kronor.



Ni ser kanske inte så mycket på den bilden?

Idag får vi se vad som händer.
just för tillfället blir det iallafall lite plugg.
Känns som att jag har så mycket att göra.
Men det kanske jag har också?



Var och pratade med min Naturkunskapslärare idag också.
Känns som att det är dags att börja pröva upp den kursen nu.
Varför skolkade jag från naturkunskapen egentligen?
jag tycker ju om naturkunskap.


Ne men nu måste jag plugga.
Ska sätta på en spellista me lite mötley så blir allt bra ^^

Tjilevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0